Direct reserveren | Aanmelden

Experts in verhuur en verkoop van dakkoffers, dakdragers, sneeuwkettingen en fietsdrager

Annuleringsvoorwaarden

Een reservering kunt u kosteloos annuleren tot maximaal 10 dagen voor aanvang van huur. Hierna worden kosten, ter hoogte van 25% van de gereserveerde huursom, met een minimum van € 10,- in rekening gebracht. Annuleert u binnen drie dagen voor vertrek dan wordt 50% van de huurkosten als annuleringskosten berekend. Op de dag van vertrek annuleren is 75% van de huursom. Annuleringen dienen schriftelijk of per mail (verhuur@topspace.nl) aan ons door te worden gegeven.
Ook als u last minute reserveert zijn deze voorwaarden van toepassing.

Annuleren en Covid in najaar 2020 en winter 2020/2021

Op het moment dat u gedwongen bent uw reis te annuleren door beperkingen vanuit de overheid (code Oranje) vanwege het Corona virus, dan gelden alternatieve annuleringsregels:

Uw huur gaat over meer dan binnen 10 dagen in:


 U betaalt geen annuleringskosten. Dit is overigens altijd zo.

Uw huur gaat binnen 10 dagen in


 U betaalt slechts 15 euro annuleringskosten.

Uw bent al onderweg en komt eerder retour brengen


 Uw huur wordt berekend volgens de normale prijsberekening voor de aangepaste huurtermijn. Voor 50% van de te veel door u betaalde huur, krijgt u een voucher die 12 maanden geldig blijft.

Waarom annuleringskosten?


Op het moment dat we een reservering ontvangen, dan gaan we deze volledig in orde maken. U moet er tenslotte op kunnen vertrouwen dat u de gehuurde spullen netjes op de gereserveerde datum kunt laten monteren. Vooral als de reservering op korte termijn en in een drukke periode is geplaatst wordt dit spannender dan wanneer we de reservering ver vooruit ontvangen.
 Als een klant zich niet in deze voorwaarden kan vinden, dan zullen we de reservering uit principe niet aannemen. Ons reserveringsformulier is er zo op ingericht dat u de reservering niet kunt maken als u niet akkoord gaat met o.a. deze voorwaarden. Wij gaan namelijk de gehuurde artikelen voor u beschikbaar maken en derhalve onbeschikbaar maken voor andere klanten. 
De werkzaamheden die we direct na ontvangst van uw reservering uitvoeren zijn: uw reservering nakijken en daar een order van maken door artikelen aan de order toe te wijzen; de artikelen in onze verhuurplanning opnemen; soms moeten er artikelen opgestuurd worden; we brengen de montagelocatie op de hoogte; we doen een check op uw personalia; we maken een iDEAL-betaallink aan bij de bank en we nemen u op in de financiële administratie om de betaling te kunnen volgen. Annuleert u met een zwaarwegende reden en bent u in het bezit van een annuleringsverzekering, dan kunt u de kosten daar mogelijk verhalen.

Prijsopgave