Annuleringsvoorwaarden

Hoe annuleren?

Annuleringen dienen steeds per mail (verhuur@topspace.nl) aan ons door te worden gegeven.
Vooral wanneer u last minute reserveert zijn deze voorwaarden van toepassing. Lees hieronder waarom.

Annuleringsstaffel

Uw huurperiode gaat vandaag van start:


 U betaalt 75% van de huursom als annuleringskosten.

Uw huurperiode gaat binnen 3 dagen van start:


 U betaalt 50% van de huursom als annuleringskosten.

Uw huurperiode gaat binnen 10 dagen van start:


 U betaalt 25% van de huursom als annuleringskosten met een minimum van 15 euro.

U bent al onderweg en komt eerder retour brengen:


 Uw huur wordt berekend volgens de normale prijsberekening voor de aangepaste huurtermijn. Voor 50% van het verschil in huur, met in acht neming van de minimale huurtermijn van 8 dagen, krijgt u een voucher die 12 maanden geldig blijft.

Wat doen we als we een reservering binnen krijgen?

Op het moment dat we een reservering ontvangen, dan gaan we deze volledig in orde maken. En snel want u wil graag weten of het in orde is en u wil er op kunnen vertrouwen dat u de gehuurde spullen netjes op de gereserveerde datum kunt gebruiken. Vooral als de reservering op korte termijn en in een drukke periode is geplaatst wordt dit proces spannender dan wanneer we de reservering ver vooruit ontvangen.
We moeten meer zaken controleren zoals directe beschikbaarheid, logistieke beperkingen en de nacontrole op personalia en voertuiggegevens direct doen.

Waarom annuleringskosten?

We gaan dus direct de gehuurde artikelen voor u beschikbaar maken en derhalve onbeschikbaar maken voor andere klanten.
De werkzaamheden die we direct na ontvangst van uw reservering uitvoeren zijn: uw reservering nakijken en daar een order van maken door artikelen aan de order toe te wijzen; de artikelen in onze verhuurplanning opnemen; soms moeten er artikelen opgestuurd worden; we brengen de montagelocatie op de hoogte; we doen een check op uw personalia; indien nodig controleren we de voertuiggegevens, we maken een iDEAL-betaallink aan bij de bank en we nemen u op in de financiële administratie om de betaling te kunnen volgen.

Hoe gaat een akkoord met de annuleringsvoorwaarden?

Een klant moet akkoord gaan met de annuleringsvoorwaarden, anders nemen we de reservering niet in behandeling. Ons reserveringstraject is er zo op ingericht dat u de reservering niet kunt maken als u niet akkoord gaat met o.a. deze voorwaarden.
Annuleert u met een zwaarwegende reden en bent u in het bezit van een annuleringsverzekering, dan kunt u de kosten daar mogelijk verhalen.