Direct naar reserveren
Reserveren
Reserveer bij voorkeur tijdig! Vooral voor drukke perioden zoals de krokusvakantie en de bouwvak. Als uw huurtermijn pas over 4 dagen ingaat dan kunnen we u eigenlijk altijd helpen. Reserveringen worden centraal geregistreerd bij het hoofdkantoor in Breda; bij voorkeur via de groene knop aan de rechterkant van de pagina.
Betaling
Het mag, maar U hoeft niet direct te betalen. We vragen U de betaling 10 dagen voor aanvang van huur te voldoen.
Last minute reserveringen
We spreken van een last minute reservering als uw huur al binnen 3 werkdagen in gaat.
In de meeste gevallen kunnen we u gewoon helpen. Het eenvoudigste is om de gewenste huurartikelen te reserveren via de zwarte knop aan de rechterkant op deze pagina.
In het hoogseizoen (dec-mrt en jun-aug) wordt uw reservering vrijwel altijd binnen een kwartier verwerkt. Als we uw reservering niet direct in orde kunnen maken, maar wel door iets te wijzigen (verhuurlocatie of huurartikel), dan nemen we direct contact op. Hou uw mailbox in de gaten!
Beschikbaarheid / voorradigheid
We hebben een enorme huurvoorraad (5000 dakkoffers, 3100 dakdragersets en 2800 sneeuwkettingsets). Plaats een reservering en wij stellen alles in het werk om u op weg te helpen!
Dient uw huur nog dezelfde dag in te gaan dan kunnen we u op het hoofdkantoor in Breda altijd helpen; in Amsterdam, Utrecht en diverse andere locaties houden we extra grote voorraden aan, speciaal voor lastminutes.
Werkwijze na reserveren
Van uw reservering krijgt u binnen enkele werkuren een bevestiging per mail. De huurartikelen zijn dan aan uw reservering toegewezen en de overeenkomst is tot stand gekomen.
In de bevestiging zit een iDEAL-betaallink en details van de gekozen montagepartner. Verder staat er nadere relevante informatie over uw huurtransactie in.
Plusminus een week voor aanvang van huur (of later als u last minute gereserveerd heeft) wordt u benaderd door de verhuurpartner om te komen tot een tijdsafspraak voor de montage. In de bevestiging staat het telefoonnummer van de montagepartner zodat u ook zelf de afspraak kunt maken. De montage van een dakkoffer duurt ongeveer 10 minuten en van een set dakdragers ook ongeveer 10 minuten. Hier kunt u dus op wachten.
Als de huurperiode voorbij is kunt u de spullen zonder afspraak retourneren. In het hoogseizoen worden borgen 2 a 3 keer per week teruggestort en in het laagseizoen 1 keer per week.
Account
Als u een reservering geplaatst heeft, wordt er automatisch een account aangemaakt. In uw account kunt u uw eigen gegevens beheren, alsook uw betalingen en voertuiggegevens.
Annuleringen
Een reservering kunt u kosteloos annuleren tot maximaal 10 dagen voor aanvang van huur. Hierna worden kosten ter hoogte van 25% van de huurkosten met een minimum van € 10,- in rekening gebracht. Voor annuleringen die binnen drie dagen plaats hebben zal 50% van de huurkosten als annuleringskosten worden gerekend. Voor annuleringen op de dag van vertrek wordt 75% van de huursom als annuleringskosten berekend. Ook als u pas last-minute heeft gereserveerd. Annuleringen dienen schriftelijk of per mail (verhuur@topspace.nl) aan ons door te worden gegeven.
U bent al onderweg en komt eerder retour brengen: Uw huur wordt berekend volgens de normale prijsberekening voor de aangepaste huurtermijn. Voor 50% van de te veel door u betaalde huur, krijgt u een voucher die 12 maanden geldig blijft.