Direct reserveren | Aanmelden

Experts in verhuur en verkoop van dakkoffers, dakdragers, sneeuwkettingen en fietsdrager

Algemene huurvragen

Hoe weet ik of de artikelen die ik nodig heb, bij jullie op voorraad zijn?

In ons centraal magazijn in Breda hebben wij een enorme voorraad en onze montagepartners hebben een basisvoorraad. 
Als u tijdig reserveert (probeer dit bij voorkeur minimaal een week van te voren te regelen), zorgen wij dat we uw spullen tijdig op de door u gewenste locatie hebben. Mochten wij u niet kunnen helpen, dan hoort u dat direct na reserveren van ons en welke alternatieven we hebben.
Ook lastminutes kunnen wij in veel gevallen helpen!


Worden de gehuurde artikelen voor mij gemonteerd?


Ja, dat is service van onze kant!

Is de dakkoffer die ik huur via Topspace te verzekeren?


Nee, dat is technisch niet mogelijk; voor schade naar aanleiding van diefstal bent u op uw reisverzekering aangewezen (controleer dat s.v.p.) en voor schade door gebruik in het verkeer op uw autoverzekering.

Wanneer krijg ik meerdagenkorting?

Indien u langer dan 10 dagen huurt krijgt u meerdagenkorting. Over dag 11 t/m 15 krijgt u 50% korting. Vanaf dag 16 ontvangt u maar liefst 75% korting; de eerste 10 dagen betaalt u altijd het dagtarief.
Voorbeeld: U huurt 18 dagen een Thule XXL: De kosten zijn 10 x € 9,75, 5 x € 4,88 en 3 x € 2,44.


Ik wil mijn dakkoffer op zaterdag laten monteren maar dan is de montagelocatie niet geopend. Wat nu?


U kunt gehuurde spullen alleen afhalen, terugbrengen, laten monteren en laten demonteren tijdens de openingstijden van de locatie. Kijk eventueel bij een overzicht van onze montagelocaties of een andere locatie in uw regio wel geopend is. Is dit niet het geval, dan kunt u de gehuurde spullen huren vanaf vrijdag en retourneren op maandag.

Hoe gaat verhuur in zijn werk?

Kort samengevat gebeurt er het volgende:

  1. U reserveert via het reserveringsformulier
  2. U ontvangt een bevestiging via e-mail of post met daarin een betaalinstructie;
  3. U verzorgt de betaling per overschrijving of via iDEAL;
  4. U wordt daags voor aanvang van huur gebeld door een medewerker van Topspace voor het maken van een afspraak voor de montage;
  5. Het gehuurde wordt gemonteerd;
  6. U brengt het gehuurde (zonder afspraak) terug na uw vakantie.
  7. De borgsom wordt (snel) teruggestort

Ik wil de spullen voor een weekend huren; is dat mogelijk?


Dat is mogelijk, maar u betaalt wel 7 dagen omdat dat de minimale huurtermijn is.

Hoe lang van tevoren dien ik te reserveren/bestellen?

Zodra u weet dat u artikelen nodig heeft en bij voorkeur zo ver mogelijk voor aanvang van uw vakantie. 2 weken van te voren is voor ons altijd haalbaar. Hoe langer u wacht, hoe meer risico u loopt dat we u niet of niet in uw omgeving kunnen helpen.

Als ik reserveer, ben ik er dan van verzekerd dat het artikel er op het moment van huur is?

Ja, u ontvangt van uw reservering altijd een bevestiging. Mochten wij u om een bepaalde reden niet kunnen helpen, dan bellen wij u daar direct over (binnen 1 dag na reserveren).

Is er sprake van een waarborgsom?

Ja, u betaalt een borgsom van € 100,-. Borgsommen worden op woensdagen teruggestort op de bankrekening waar uw (iDEAL)betaling vandaan is gekomen.

Hoe tel ik het aantal dagen van mijn huurperiode?

Uw huurperiode telt u vanaf de dag van ophalen tot en met de dag van terugbrengen. U kunt van het totaal 1 dag aftrekken wanneer de ophaal- en retourdag beide op een doordeweekse dag vallen.

Kijkt u ook eens naar de veelgestelde vragen op deze pagina's:
Dakkoffer huren - Dakdrager huren - Sneeuwkettingen - Fietsdrager huren

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?
Stel dan een vraag via verhuur@topspace.nl.

Prijsopgave